1r Concurs de Pòdcasts

***Ampliació termini d'entrega Pòdcast pel Concurs:  fins al dia 2 d'abril

El concurs consistirà en la creació d'un capítol o capítol pilot d'un pòdcast original d'entre 15 i 30 minuts de durada. Aquest pot ser individual, en parella o en grup (sense màxim de participants). Cada pòdcast ha de tenir assignat un membre responsable que ha de ser la persona que enviarà el programa i assistirà a l'entrega de premis que tindrà lloc el dia 18 d'abril al claustre de la Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida a les 18 hores.

El projecte guanyador rebrà un premi valorat en 300 € i tindrà l'oportunitat d'emetre el capítol en una emissora radiofònica indicada per l'organització. El jurat, que estarà format per quatre professors del grau i dos alumnes, podrà fer menció d'altres propostes que considerin destacables a causa de la qualitat d'aquestes.

Per trobar totes les condicions es recomana consultar les bases establertes per la UdL. El capítol s'ha de fer arribar a través d'un enllaç de descàrrega de la plataforma on estigui penjat, o l'arxiu a través de WeTransfer en format MP4 junt amb el formulari d'inscripció que podeu trobar a continuació. Aquesta informació s'ha d'enviar en un únic correu a guillem.suau@udl.cat fins al dia 22 de març de 2024.

Formulari d’inscripció que cal omplir i enviar:

Nom del pòdcast (Episodi 1):

Tema:

Participants:

Representant del pòdcast (Dades de contacte: nom/cognom, correu i telèfon):

Enllaç del pòdcast (Wetransfer; Drive; etc.):

Breu introducció dels participants i del tema a desenvolupar:

MÉS INFORMACIÓ: Guillem Suau Gomila |  guillem.suau@udl.cat